IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Help! Who am I?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Help! Who am I?   za feb 23, 2013 10:32 pm

Een jong meisje lag op de grond, om haarh een zag je vele voetstappen van zowel wolven poot afdrukken als die van een mens. Alles deed pijn, vooral haar hoofd deed pijn, hoezo had ze zo een pijn? Rustig blijven, sprak een stem haar toe en ze probeerde zich te herinneren wie ze was, maar terwijl ze door haar geheugen groef....Vond ze weinig, tenminste bijna niks over haar...Wie was ze? Okee nu was het we ltijd om in paniek te raken, wat als ze straks wakker zou worden en het was donker? Waar moest ze dan heen? Waar was haar familie? Die was vast helemaal bezorgd! Een kreun kwam uit de lippen van een meisje maar ze stond niet op, haar ogen waren gesloten, maar zelfs doro haar oogleden kon ze het licht zien van de zon en die deed al vreselijk. Maar haar hoofd...Man wat was er ooit mee gebeurd? Met veel moeite deed ze haar ogen open en trok zich omhoog, haar ledenmaten waren stijf en veel verder dan zitten kwam ze ook niet. Haar hand vloog nar haar achterhoofd waar ze een bult voelde, een hele grote bult...Aww, hij deed ook nog is pijn! Ze sloot haar ogen terwijl ze op haar lip beet.

-Sasuke-
Terug naar boven Go down
Sasuke

Aantal berichten : 112
Registratiedatum : 24-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 17 (390)
Wezen:: Vampier
Partner:: No, I feel fine this way

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   za feb 23, 2013 10:57 pm

Gehuld in een donker bruine mantal zette Sasuke zijn reis voort. Voor èèn keer wou hij die bergen eens over om te zien wat voor land daarachter zat. Een.lege vlakte of een stad? Tenslotte zou dat ook de eerste stap zijn om op zoek te gaan naar zijn enigste levende familielid. Iemand die het niet verdiende nog te leven. Maar om bij die bergen te komen, moest hij eerst over deze vlakte waar hij eerder geweest was. Voor zover zijn zicht rijken kon, was er niets bijzonders dus veilig om over te steken. Rustig liep Sasuke verder met Uvall zwijgent op zijn schouder. En dat was fijn. Eindelijk rust, stilte, geen snerende opmerkingen die zijn irritatie opwekten. Terwijl hij verder liep, keek hij zo af en toe eens om zich heen. Nogsteeds niks. Of toch..? Er hing hier een geur. Een sterke en nog een vage. Waarschijnlijk dat die vage nu weg was. Dan bleef die ene geur nog over. 'Gaan we er kijken?' vroeg Uvall kalmpjes. Eenmaal knikte Sasuke. Veel zin om zijn mond open te trekken had hij niet. Stilletjes liep hij op de geur af, eerst niet veel verwachtend. Dan ziet hij een meisje zitten die haar hand bij haar hoofd had. Wat had zij? Zijn ogen vernauwden zich even. Had hij haar niet eens eerder gezien? Die wolvin bij het meer? Zelfs Uvall viel het op. 'He, is dat dat niet dat mens die mij in een pot wou stoppen?' vroeg de demon zachtjes. 'Als dat zo is vermoord d'r!' Sasuke zuchtte. "Nee." was wat over zijn lippen kwam. Daarna liep hij op haar af. En naarmate hij dichterbij kwam, zag hij dat er wat aan de hand was. Op een meter afstand hielt hij stil. "Hee," zei hij, haar aankijkend met een iets bezorgde blik. "Wat is er?" Aan haar te zien was er wel degelijk wat.

__________~Blood_War~__________

Little Uvall | Big Uvall | Human version || Both of them ||
The past || AMV

It finds me
The fight inside is coursing through my veins
And it's raging
The fight inside is hurting me again
The war within me pulls me under

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   za feb 23, 2013 11:14 pm

Het meisje zuchten terwijl ze hee lvoorzichtig haar bult aanraakte, auw. Haar gezicht vertrok van pijn en ze liet haar hand zakken en keek er naar, als of het een onbekende deel was...Schaduw kwam over haar heen en ze keek op, een vaag bekend gevoel knaagde aan haar buik terwijl ze naar de jongen keek en naar het ding dat op zijn schouder zat....Het leek op een lelijk klein vogel, eigenlijk mislukte vogel en het had iets weg van een mens...Vaag... "Hee," hoorde ze de jongen zeggen en zag zijn bezorgde blik en zijn rare rode ogen...hoezo rood? Had die gast niet gewone lenzen kunnen nemen? "Wat is er?" Had die gast nou echt een medelijden? Ze haalde haar schouders op en weer vertrok haar gezicht 'niet veel, mijn hoofd doet alleen maar pijn en alles is wazig.' Haar stem klonk schor terwijl ze dit zei. Ze vond het diep in zich helemaal niet leuk dat ze zich zo vak voelde, vooral tegenover deze jongen en zijn lelijke vogel, Iets diep in haar voelde ze de neiging om dat ding in een pot te stoppen.
Terug naar boven Go down
Sasuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   za feb 23, 2013 11:29 pm

Last van haar hoofd? Wazig? Sasuke's hoofd begon te brainstormen. Die vage geur was niet van een mens noch van een weerwolf dus er was hier een vampier geweest. Deze meid tegenover was een weerwolven. Vampier en weerwolf, niet goed. Nou ja dat hoefde niet perse, er waren genoeg vampieren en weerwolven die niks tegen elkaar hadden. Maar als hij naar haar conditie keek, was die ontmoeting niet goed afgelopen. Dat was een mogelijke optie. "Hoe komt dat dan?" vroeg hij, zich van de domme houdent. Hij wou het vanuit haar mond horen, misschien dat hij dan wijzer werd met deze situatie. Uvall keek haar minachtend aan, maar sprak geen woord. Nee hij mocht haar niet. Hij zou bij haar uit de buurt blijven totdat dat pot-idee vervaagd was. Sasuke keek even naar haar hoofd. "Zou ik het mogen bekijken?" Hij wou het vragen,om er zeker van te zijn datze het okè vond en niet kwaad werd

The past || AMV

It finds me
And it's raging

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   za feb 23, 2013 11:42 pm

Blijkbaar was die jongen aan het bedenken wat er met haar aan de hand was en dat wou ze eigenlijk ook graag weten! "Hoe komt dat dan?" vroeg die jongen en ze haalde haar schouders op, das een goede vraag, een hele goede. Ze herrinerde zich alleen maar blauwe ogen en dat was het...Niks anders dan blauwe ogen, verder was alles in rook opgegaan. 'i-i-ik weet het niet, ik herinner mij alleen blauwe ogen en dat is ook alles.' Zei ze verward en keek naar de jongen, iets in haar vertrouwde hem maar ook weer niet...Vaag...Ze kende deze jongen niet, of wel? Alles was zo verwarrend! "Zou ik het mogen bekijken?" Hoorde ze en knikte, ze vond het niet erg, hij had vast geen kwaad in zin, anders had hij niet met bezorgde blik naar haar gekeken. 'Ik zou niet weten waarom...' Zei ze luchtig en probeerde te glimlachen.
Terug naar boven Go down
Sasuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   zo feb 24, 2013 12:34 am

Afwachtend keek Sasuke haar aan, geduldig wachtend op een antwoord. Maar zodra hij die kreeg, werden zijn ogen evsn groot. Ze wist het niet? Hoezo ze wist het niet?! Ze was er toch zelf bij geweest? En wat bedoelde ze met blauwe ogen? Als hier een vampier was geweest, moest die blauwe ogen hebben. Een kleur dat naar zijn weten niet vaak voor kwam. Die paar vampiers die hij tegen was gekomen hadden enkel rode ogen, zoals gebruikelijk. "Blauwe ogen," herhaalde hij zachtjes. "Vreemd." Om zijn armen vrij te krijgen, zwaaide hij de mantel achter zijn rug en zette een stapin haar richting. Vlak naasthaar ging hij door zijn knieën om te kijken naar de bult op haar hoofd. Nu begon een klein lichtje te branden. Vampier. Bult. Geen herrineringen. Maar voordat hij die conclusie trok, wou hij er meer van weten. "Waarom wat?" Sasuke had geen idee wat ze ermee bedoelde. "Weet je trouwens wel waar je bent? Wie je bent? En wát je bent?"

The past || AMV

It finds me
And it's raging

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   zo feb 24, 2013 12:47 am

Er lag duidelijk verbazing, hoezo was het zo raar dat ze alleen maar die blauwe ogen zag? Het was normaal dat een mens verschillende kleuren heeft? Zij heeft bruin maar ander mensen hebben groen of Blauw... "Blauwe ogen," herhaalde hij zachtjes. "Vreemd." Ja het was vreemd, heel vreemd dat ze zich niks kon herinneren! Toen ze zag hoe de jongenvoorzichtig naar haar toe kwam vlak naast haar op zijn knieën ging zitten, het leek als of hij eht allemaal voorzichtig deed, als of ze iets bedreigends was? ze sloot haar ogen toen ze koude...Koude? Vast door het kou...Vingers haar bult aanraakte, het werkte goed, die kou maar het deed wel vreselijk veel pijn. "Waarom wat?" Hoorde ze de jongen zeggen en ze keek hem aan van uit haar ooghoeken 'waarom zou je het niet mogen bekijken?' Zei ze nog is. "Weet je trouwens wel waar je bent? Wie je bent? En wát je bent?" Ze rolde met haar ogen 'Natuurlijk weet ik dat...Ik ben een mens en...' toen viel ze stil terwijl haar hersens op volle toeren draaide en ze haar naam probeerde te herinneren. 'En ik ben op een vlakte...' Zei ze onzeker en haar ogen vulde zich met onzekerheid terwijl ze naar de jongen keek...Alles was zo vaag en haar hoofd deed nog steeds pijn.
Terug naar boven Go down
Sasuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   zo feb 24, 2013 4:40 am

De bult was enorm. Dat moest een flinke klap geweest zijn. Sasuke trok zijn hand terug, scheurde een stuk stof van zijn mantel af en duwde dat in de klauwtjes van Uvall. “Maak dit eens nat. Niet kledder nat, gewoon vochtig,” sprak hij tegen de demon. Deze knipperde verbaast met zijn ogen, deed zijn mond open om eens flink tegen te stribbelen maar besefte toen dat dat geen nut had. Al mopperend en brommend vloog de demon weg, en nog best wel snel. Waarom moest uitgerekend híj dat wicht helpen? Geheugen kwijt of niet, ze was nog altijd gemeen tegen hem geweest. Sasuke zette een inimienie stapje terug om beter naar haar te kunnen kijken. “Weet ik niet, misschien dat je het niet fijn had gevonden,” antwoorde hij eerlijk. Rustig keek Sasuke haar aan terwijl ze praatte en daarbij was de verandering in haar ogen niet onopgemerkt gebleven. Geheugenverlies. Het was duidelijk nu. “Je antwoorden klopten deels,” was zijn reactie. “Maar je naam weet je overduidelijk niet meer.” Intussen kwam Uvall weer aanvliegen, met het vochtige lapje. Deze nam Sasuke vast en legde die heel voorzichtig op de bult. Dat zou de zwelling tegen moeten gaan. Maar wat moest hij nu doen? Deze meid was haar geheugen kwijt en hij had geen flauw idee wat haar naam was. Tenslotte leek ze ook niks meer te weten over het hele weerwolven-vampieren gedoe. Zachtjes zuchtte hij. “Denk je dat je kunt staan of doet dat pijn?” Opzoek gaan naar antwoorden, dat leek hem het beste.

The past || AMV

It finds me
And it's raging

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   zo feb 24, 2013 5:06 am

Ze hoorde hoe stof gescheurd werd en aan het 'vogel' gaf. “Maak dit eens nat. Niet kledder nat, gewoon vochtig,” sprak de jongen tegen hem en ze zag hoe het ding eigenlijk wou protesteren maar toch wegvloog. “Weet ik niet, misschien dat je het niet fijn had gevonden,” antwoorde de jongen eerlijk en Ze knikte en begreep wel 'Nouja ik zou niet weten waarom ik het niet fijn zou hebben gevonden.' Zei ze zachtjes. “Je antwoorden klopten deels,” was zijn reactie. “Maar je naam weet je overduidelijk niet meer.” Ze zuchten en knikte 'Ja daar heb je gelijk in...Ik weet heel erg weinig' Zei ze rustig en voelde iets kouds op haar hoofd en ontspande zich wat meer, dit deed echt goed! “Denk je dat je kunt staan of doet dat pijn?” delia haalde haar schouders op en probeerde op te staan, alles deed pijn maar ze stond, ook al wankelde ze even op zoek naar evenwicht maar al gauw stond ze recht 'Ik sta...' Zei ze half onzeker en keek naar de jongen 'eeh Bedankt dat je mij helpt..' Zei ze zachtjes en keek onzeker naar de jongen en toen naar de andere ding.
Terug naar boven Go down
Sasuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   zo feb 24, 2013 7:49 am

Sasuke keek toe hoe de wolvin probeerde op te staan, even wankelde en toen uiteindelijk recht stond. Dat ging behoorlijk moeizaam maar ze stond. Soepel kwam hij overeind, zodat hij haar op kon vangen mocht ze ooit nog eens vallen al zag dat er tot nu toe nog niet naar uit. Zodra hij haar hoorde praten, draait zijn hoofd haar kant op. “Geen dank,” zei hij, waarna een zuinig glimlachje op zijn gezicht verscheen. “Ik had je moeilijk kunnen negeren, nietwaar?” Vampier, weerwolf of mens, Sasuke had niet kunnen doen alsof er niets aan de hand was. Niet op zo’n grote, lege vlakte zoals deze. Als het in de stad gebeurt was, had hij het wel degelijk genegeerd. Dan waren er genoeg anderen die die verantwoordelijkheid op zich konden nemen. En dat was niet gemeen bedoelt. “Maar nu even wat anders…” begon Sasuke. “De blauwe ogen en dat je weet dat je een mens bent, is dat werkelijk álles wat je weet. Niets meer en niets minder?” Als het daarbij bleef dan was dat niet veel. Hij moest iets hebben om mee te beginnen. Een eerste aanwijzing.

The past || AMV

It finds me
And it's raging

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   zo feb 24, 2013 8:09 am

Die jongen sprong soepel op en even wou ze net zo soepel zijn “Geen dank,” zei hij, waarna een zuinig glimlachje op zijn gezicht verscheen. “Ik had je moeilijk kunnen negeren, nietwaar?” Ze grinnikte 'Tja, anders was ik je komen opzoeken en wraak nemen omdat je mij niet hielp.' Zei ze plagend. ze voelde zich op haar gemak bij deze jongen en ze had het gevoel dat ze deze stel al eerder had ontmoet. “Maar nu even wat anders…” begon Sasuke. “De blauwe ogen en dat je weet dat je een mens bent, is dat werkelijk álles wat je weet. Niets meer en niets minder?” Ze zuchten en probeerde iets te herrineren...Die lach, een afschuwelijke kille lach ging door haar hoofd en ze rilde 'een lach, een hele kille lach..Ik weet niet of je er wat aan hebt' Zei ze rustig en huiverde nog even en keek de jongen aan 'waarom heb je eigenlijk voor rood gekozen? Is dat een trend ofzo?' vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Go down
Sasuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   zo feb 24, 2013 7:38 pm

“Oh echt?” lachte Sasuke zachtjes. Hoewel het maar als een grapje bedoelt was, was hij blij dat deze meid vergeten was wie ze nou was. Wie weet had ze het anders wel gemeend! Nee, vast niet maar het zou maar eens zo moeten wezen. Er liepen hier verschillende types rond en aangezien hij haar niet kende, zou het een groot mysterie zijn hoe ze werkelijk zou reageren. Aandachtig luisterde hij naar haar. Een kille lach? Vampier, blauwe ogen, kille lach. Goed, dat was al beter dan niks maar nog lang niet genoeg om er op dit moment wat mee te doen. Misschien, als zij een dak boven haar hoofd had en zich wat beter voelde, dat hij dan op onderzoek kon uitgaan. Even gleed zijn blik in de richting waar hij naartoe zou gaan. Dat moest wachten. “Het is altijd beter dan niets…” zei hij. “Blijf alsjeblieft wel je best doen op dingen herinneren, hoe moeilijk dat ook is.” Nu draaide zijn hoofd in een andere richting. Van welke kant zou zij gekomen zijn? Anders konden ze die kant op lopen, kijken of er beelden door haar hoofd schoten. Toen hij haar vraag hoorde, keek hij haar wat verbaasd aan. Rood? Waar had zij het over? Er zat ge-… Natuurlijk! Zijn ogen. “In mijn wereld is dat een trend ja… In de normale wereld niet zo,” was zijn vage antwoord. Vaag was het, daar kon Sasuke mee instemmen, alleen was het wel waar.

The past || AMV

It finds me
And it's raging

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   ma feb 25, 2013 5:08 am

“Het is altijd beter dan niets…” zei hij. “Blijf alsjeblieft wel je best doen op dingen herinneren, hoe moeilijk dat ook is.” Nu draaide zijn hoofd in een andere richting. Ze zuchten en knikte 'Ik zal het proberen, maar nu zal het niet echt werken, het lijkt als of iemand boord in mijn kop.' Zei ze met een scheve glimlach. Toen ze het vroeg over zijn ogen keek hij duidelijk verrast, eigenlijk zou het niet zo een gekke vraag zijn, en ze had verwacht dat hij wel vaker zo iets te horen kreeg. “In mijn wereld is dat een trend ja… In de normale wereld niet zo,” was zijn vage antwoord. Ze trok 1 wenkbrauw op en keek hem vragend aan, okee die antwoord was vaag...heel vaag.. 'Zit je in een....Sekte?' vroeg ze onzeker en keek hem vragend aan. Het was mogelijk dat ie gast in een sekte zat maar ze zag hem er niet vor aan, alleen zijn rode ogen waren zo vaag....Zo rood. Ergens, diep in haar rinkelde een belletje maar het was zo diep dat ze het nauwelijks merkte.
Terug naar boven Go down
Sasuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   wo feb 27, 2013 1:17 am

Sasuke luisterde naar haar. Misschien vroeg hij nu teveel van haar. Als het echt zo veel pijn deed, dan zou ze moeten rusten. Een paar uurtjes slaap zou haar goed kunnen doen. Of juist niet. Hij staarde bedenkelijk naar de grond voor zijn voeten. Haar rust geven leek hem het beste, aangezien hij geen idee had wat deze vreemdeling nou wel of juist niet aan kon. De pijngrens van de één lag hoger dan de ander. "Hmm, maakt ook niet uit. Misschien is het toch beter als we naar een veiliger plek gaan waar je even kan rusten." In die tussentijd zou hij mooi kunnen uitzoeken wie die vampier met blauwe ogen was en zijn of haar kille lach. Hij kon Uvall op pad sturen om de boel een beetje te onderzoeken en uit te vogelen hoeveel vampiers hier rondliepen met abnormale ogen. Sasuke zag hoe ze een wenkbrauw optrok. Oh great... Nu kwamen de vragen. Hoe ging hij zich hier uit redden? Hij vond niet dat hij de verantwoordelijkheid moest nemen om haar te vertellen over de vreemde wereld. Dat zou hij over laten aan anderen, die haar wél kenden. Uvall schoot in de lach zodra hij het woord 'sekte' hoorde. 'Ja een sekte! Zo kun je het noemen!' lachte de demon. Sasuke zuchtte eens diep. "Nee niet," mompelde hij. Wat moest hij in hemelsnaam antwoorden? Moest hij zeggen dat hij bij een bepaalde carnavalsclub zat of zo en een soort meeting had in een dorpje vlakbij de bergen? Of... Of... Nee. "Ik heb dit omdat ik naar een soort verkleed feest ga van een vriend van mij. Hij woont vlakbij de bergen en aangezien ik geen vervoersmiddel heb moet ik lopend heen. Snap je?"

The past || AMV

It finds me
And it's raging

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   wo feb 27, 2013 4:54 am

"Hmm, maakt ook niet uit. Misschien is het toch beter als we naar een veiliger plek gaan waar je even kan rusten." Ze zuchten en knikte, misschien zou rust wel goed doen en zou haar hoofd wat rustig worden. Het was gewoon zo moeilijk om alles te bevatten en ook zo zwaar, wat zal haarechte verleden zijn? Had ze familie? Wie waren haar vrienden? Wat was ze echt? Allemaal vragen zonder antwoord. Ze werd uit haar gedachten getrokken toen ze een lach hoorde en keek naar de lelijke vogel. 'Ja een sekte! Zo kun je het noemen!' lachte dat ding en ze keek hem vragend aan, eigenlijk eerder onderzoekend. "Nee niet," zuchten de jongen en ze keek hem vragend aan, wat was het nou? "Ik heb dit omdat ik naar een soort verkleed feest ga van een vriend van mij. Hij woont vlakbij de bergen en aangezien ik geen vervoersmiddel heb moet ik lopend heen. Snap je?" Ze trok haar wenkbrauw op en knikte, goed er waren zulke mensne en feestjes waren altijd wel leuk en verkleedfeesten zo als altijd..'Aha, dus jij moet een vampier voorstellen?' vroeg ze met een grijns. Het was best wel grappgi en het floepte uit haar mond gewoon.
Terug naar boven Go down
Sasuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   vr maa 08, 2013 10:08 am

Een vampier voorstellen... Sasuke had de neiging gewoon te vertellen dat hij er wel degelijk èèn was, maar dan kon het twee verschillende kanten op gaan. Ze zou hem ronduit gaan uitlachen en zeggen dat hij gestoord was of ze zou iets gaan herinneren waardoor ze ineens vijandelijkkon gaan worden. Nee voorlopig zou hij het maarbij een verkleedfeest houden. Misschien als zelater haar geheugen weer compleet terug had dat ze dan pas besefte dat zedoor een vampier geholpen was met een vreemde, onaardige demon. Sasuke knikte. "Ja het zou de bedoeling moeten zijn ja. Komt het goed over of niet?" vroeg hij, ietsjes grijnzend wat voor hem behoorlijk moeilijk was. Normaal gesproken was hij niet zo van het vrolijk en mensvriendelijk wezen. Alleen nu had hij niet echt een keus. Voor een "zieke" moest je wel vriendelijk wezen. "Maargoed, zullen we een stukje een richting het bos oplopen? Daar zijn fijnere plekjes om even te rusten of relaxen." Rust leek hem nu het beste, aangezien ze er niet al te fris uit zag.

The past || AMV

It finds me
And it's raging

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   vr maa 08, 2013 10:21 am

Ze bleef hem goed bekijken wachtend op...op...iets...iets onverwachts. Sasuke knikte. "Ja het zou de bedoeling moeten zijn ja. Komt het goed over of niet?" vroeg hij, ietsjes grijnzend, Ze keek hem argewaand aan, op zoek naar de valstrik. Deze jongen was gewoon veel te aardig en dat lelijk vogel vertrouwde ze ook niet. 'eeh een beetje.' Zei ze twijvelend. die jongen leek er vreselijk veel op leek, maar dat zou ze nooit toegeven. "Maargoed, zullen we een stukje een richting het bos oplopen? Daar zijn fijnere plekjes om even te rusten of relaxen." Ze keek hem even twijvelend aan en toen naar het bos, het trok haar heel erg aan. Echt heel erg, maar iets was daar mis, dat kon ze in haar botten voelen 'We kunnen het proberen.' Zei ze twijfelend. Iets was er goed fout en ze had er niet zo veel zin in.
Terug naar boven Go down
Sasuke

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   za maa 09, 2013 5:12 am

De oogjes van Uvall vernauwden zich even. Ook de kleine demon had de verandering in haar houding opgemerkt. Was er een belletje gaan rinkelen? Had ze beelden door gekregen? Of had Sasuke wat verkeerds gezegd? Nou ja, veel maakte het ook niet uit, zolang ze maar goed hun aandacht erbij hielden om te voorkomen dat ze straks naar zijn keel greep of wat dan ook. Om gaan met een onbekend iemand die haar geheugen kwijt was, gaf niet bepaald het veiligste gevoel in de wereld. "Maakt ook niet uit, heen gaan doe ik toch niet meer." Voor een moment staarde hij naar de lucht, maar hielt al zijn zintuigen op scherp. Deze meid reageerde ineens anders, daar moest hij rekening mee houden. Misschien moest hij verder zijn mond maar houden over dat fake-feest-gedoe. Sasuke keek haar kort aan en liep toen geruisloos richting het bos. Echter bleef Uvall bij haar zweven, haar met een diepe blik aankijkend. 'Je twijfelde hé? Vind je het eng daar? Moppie toch.'

The past || AMV

It finds me
And it's raging

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Help! Who am I?   Vandaag om 6:51 pm