IndexPortalKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

big problems

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: big problems   za feb 16, 2013 2:53 am

En grote wolf liep elegant door het bos met ogen die alles scherp in de gaten hielden, haar ogen bewogen rusteloos heen en weer terwijl haar poten zachtjes op de grond kwamen, ongelovelijk maar zo een groot beest van 1m90 kan geruisloos in het bos sluipen. De sneeuw was eindelijk gesmolten en het was droog en niet glad wat heel erg meeviel, maar haar grote poten lieten wel een klein spoot achter, omdat de grond toch een beetje nat was. Delia zag het einde van het bos dicht bij komen en voelde hoe de wind draaide, een grom rolde over haar lippen. Ze stapte op Tiranaia en zag daar een gestalte staan.

-Rhine
Terug naar boven Go down
Rhine
Clan Leader

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 02-01-13

Character sheet
Leeftijd:: 18 (539)
Wezen:: Vampier
Partner:: Ha, ha ha you would never be good enough for me.

BerichtOnderwerp: Re: big problems   za feb 16, 2013 7:59 am

Waarom ze naar dit veld was gekomen? Ze had werkelijk geen idee. Kon het haar wat schelen? Nee. Nee werkelijk ze had een vreemde drang gehad om hier vandaag heen te komen alsof er iets was dat ze moest doen. Dus tja was ze er maar gewoon heen gewandelt met een dubbel gevoel. Enigsinds wilde ze weten waarom ze hier zo graag heen wilde maar anderzijds vond ze het geen goed idee om Zero alleen te laten, ze vertrouwde het niet nu een kwelgeest uit haar verleden was terug gekeerd. Met haar lange rode jurk stond ze in het midden van het veld, al kilometers op voorrand rook ze het gore wezen dat haar pad zou kruisen, een weerwolf, een vrouwtje, Delia. Jugh fijn. Zij weer. Het was Rhine ter oren gekomen wat die meid uitspookte met Jack, hoe ze "verliefd" waren. Een afstotelijk idee vond ze het zelf. Ze keek naar de grote wolf die de rand van het veld naderde. "Delia...." Sprak ze met een zoet lachje, in een mum van tijd stond ze recht voor de grote wolf, haar kin lichtjes geheven, haar aankijkend met haar ijsblauwe ogen.

__________~Blood_War~__________

theme
No one knows the real me, even I don't
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: big problems   za feb 16, 2013 8:10 am

Wat hate ze toch, dat gestank die de meeste vampiers bij zich droegen, het was zo vreselijk zoet, zo vreselijk gor waar je van moet kokhalzen. Maar ze kon wel onderscheiden van wie deze gestank was, ook al had ze het allang gezien. Die afschuwelijke rode jurk die deze vampier droeg, met haar lange zwarte haar en die vreselijke blauwe ogen die eigenlijk rood horen te zijn. Er was heel veel mis met deze vampier. Ooh fijn dat beest ging ook nog is voor haar staan. Delia zette een stap naar achter, het gestank was veel te erg naar haar zin. Een dreigende grom kwam over haar lippen naar buiten terwijl ze haar oren plat legde, nee ze kon Rhine niet uitstaan.
Terug naar boven Go down
Rhine
Clan Leader

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: big problems   wo feb 20, 2013 6:01 am

Rhine haalde haar neus op, stopte zelfs met ademen. weerwolven stonken toch zo verschrikkelijk, net alsof ze nooit in bad gingen, en als ze eerlijk kon toegeven stonk Delia nog wel het ergst, pfoewie die meid kon echt wat persoonlijke hygiëne gebruiken. Delia zette een stap naar achter. Een dreigende grom kwam over haar lippen naar buiten terwijl ze haar oren plat legde. Rhine grinnikte vreugdeloos. "Nou, nou wat zijn we kattig vandaag." Sprak ze rustig terwijl ze haar perfect gemanikuurde nagels inspecteerde. "maarre, Chèri ik zou die lippen weer naar beneden doen, ik kan je lunch nog tussen je tanden zien zitten" Zei ze met het afkeurend klakken van haar tong. "Dat is ook niet echt elegant voor een dame, vind je niet?" Sprak ze met een sluwe uitdagende grijns. Rhine mocht Delia niet echt, ze vond haar nogal...boers, haast barbaars zelfs, nog erger dan de andere wolven.

theme
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: big problems   wo feb 20, 2013 6:16 am

Delia hoorde die vreugdeloze gegrinnik en rolde met haar ogen, Rhine was altijd al iemand zonder humor geweest.... "Nou, nou wat zijn we kattig vandaag." Sprak Rhine rustig en Delia gromde. "maarre, Chèri ik zou die lippen weer naar beneden doen, ik kan je lunch nog tussen je tanden zien zitten" Zei ze met het afkeurend klakken van haar tong. "Dat is ook niet echt elegant voor een dame, vind je niet?" Sprak ze met een sluwe uitdagende grijns. Delia kneep haar ogen samen en veranderde in een mens en sloeg haar armen over elkaar en trok haar wenkbrauw op 'Nou als je je mijn lunch hebt gezien heb je vast wel 1 van je vampiertjes gezien?' Zei ze uitdagend terwijl ze kalm bleef staan, deze dame wou haar uitdagen? Nou goed dan! Delia bekeek Rhine nog is goed 'ik geloof dat het ook niet er bij hoort dat een dame mensen vermoord voor bloed? Of is er een nieuwe etiquette daarvoor bedacht?' vroeg ze vals en keek haar uitdagend aan met een scheve glimlach.
Terug naar boven Go down
Rhine
Clan Leader

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: big problems   wo feb 20, 2013 6:29 am

Oe blijkbaar was ze op haar teentjes getrapt, arm kind toch. Ach ja, niet haar probleem. Delia kneep haar ogen samen en veranderde in een mens en sloeg haar
armen over elkaar en trok haar wenkbrauw op 'Nou als je je mijn lunch
hebt gezien heb je vast wel 1 van je vampiertjes gezien?' Zei ze
uitdagend terwijl ze kalm bleef staan. Rhine lachte haar tanden bloot. "Ik denk het niet, zo'n....boerse meid als jij kan mijn vampiers nog neit eens te pakken krijgen als ze half dood waren en naar je toe liepen." Sprak ze met een zelfverzekerde stem. Delia bekeek Rhine nog is goed 'ik geloof dat het ook niet er bij hoort
dat een dame mensen vermoord voor bloed? Of is er een nieuwe etiquette
daarvoor bedacht?' vroeg ze vals en keek haar uitdagend aan met een
scheve glimlach.Even spande haar kaak zich op maar al gauw kwam er weer een glimlachje op haar gelaat. "ik zou ja kunnen zeggen, want werkelijk een meid als jij zou toch te onintelectueel zijn om de waarheid van de leugen te onderscheiden." Sprak ze kalmpjes. Ze wist van niets, ze wist niets van wie Rhine echt was, hoe ze zich echt voedde, en ergens was die domme onwetendheid best grappig.

theme
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: big problems   wo feb 20, 2013 6:41 am

Rhine lachte haar tanden bloot. "Ik denk het niet, zo'n....boerse meid als jij kan mijn vampiers nog neit eens te pakken krijgen als ze half dood waren en naar je toe liepen." Sprak ze met een zelfverzekerde stem. Delia hield haar hoofd ietsjes schuin..Die meid wist niks van haar en ze had haar duidelijk nooit in actie gezien. Maar goed, ze zou het wel snel zien. 'Ik zou niet zo gauw conclusie trekken als ik jou was.' zei Delia sluwtjes. Delia zag hoe Rhine haar spieren spanden, blijkbaar een gevoelig snaar geraakt? Mooizo! "ik zou ja kunnen zeggen, want werkelijk een meid als jij zou toch te onintelectueel zijn om de waarheid van de leugen te onderscheiden." Sprak ze kalmpjes. Delia grijnsde en liep kalm een rondje om Rhine heen en lachte zachtjes 'Je zult je verbazen over hoe snel ik door heb als ik een gevoelige snaar heb geraakt of als iemand liegt.' Zei ze met een duistere stem en stond al snel weer voor Rhine 'Dus vertel is, wanneer heb je voor het laatst gegeten? je ziet er een beetje bleekjes uit, zeker lang geen zon gezien?'
Terug naar boven Go down
Rhine
Clan Leader

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: big problems   zo feb 24, 2013 4:42 am

'Ik zou niet zo gauw conclusie trekken als ik jou was.' zei Delia sluwtjes. Rhine stopte met lachen, kneep haar ogen samen en keek de weerwolf minachtend aan. "En wat als ik dat wel doe, chèri?" Delia grijnsde en liep kalm een rondje om Rhine heen en lachte zachtjes 'Je zult je verbazen over hoe snel ik door heb als ik een gevoelige snaar heb geraakt of als iemand liegt.' Zei ze met een duistere stem en stond al snel weer voor Rhine 'Dus vertel is, wanneer heb je voor het laatst gegeten? je ziet er een beetje bleekjes uit, zeker lang geen zon gezien?' Rhine keek haar aan, haar mond vertrokken tot een streep. Ze wist niets, ze wist niet hoe het zat. "Bedankt, dat je, je zo aanbied, maar nee dankje ik heb geen honger." Sprak ze met een grijnsje, voor ze zich bukte en Delia's been beet nam zodat ze op de grond viel, haar been nog steeds asthoudend. "Hmmmm denk je niet dat die bos stoppels op die beentjes van je niet nogal onvrouwelijk zijn?" Vroeg ze met een spottend lachje, delia's been "zacht" neerleggend. "Maar zeg eens, ben je van plan om mijn kostbare tijd nog lang te verzieken met je aanwezigheid? Of laat je mij nu eindelijk genieten van mijn rust." Vroeg ze droogjes

theme
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: big problems   zo feb 24, 2013 4:55 am

"En wat als ik dat wel doe, chèri?" hoorde ze Rhine zeggen en snoof. 'Das jou probleem.' Zei ze grijnzend. Delia zag hoe der mond vertrok. "Bedankt, dat je, je zo aanbied, maar nee dankje ik heb geen honger." Sprak Rhine en Delia lachte zachtjes. Maar toen ze plotseling bukte en haar been pakte, delia kwam hard neer..Auw..."Hmmmm denk je niet dat die bos stoppels op die beentjes van je niet nogal onvrouwelijk zijn?" Vroeg ze met een spottend lachje, Delia gromde en voelde hoe haar been werd losgelaten, snel stond ze op en keek naar Rhine 'Ach joh, ik heb geen last van een overbleke huid.' Zei ze valsjes. "Maar zeg eens, ben je van plan om mijn kostbare tijd nog lang te verzieken met je aanwezigheid? Of laat je mij nu eindelijk genieten van mijn rust." Delia snoof en trok haar wenkbrauw op 'Ik jou kostbare tijd verzieken? jij bent met tegen mij te praten, dus ik weet het niet hoor, jij verspilt mijn kostbare tijd die voor iets leukers kon worden gebruikt.' Zei Delia met een klein grijnsje.
Terug naar boven Go down
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: big problems   

Terug naar boven Go down

big problems
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open - Nothing but problems.
» ~Be careful telling your problems, 99% is happy that only you have them~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum